f

2013-03-30

Nä det blev inget den här gången heller. Jag hade bara det där nappet, efter det fiskade jag i några timmar men trots en del aktivitet på lodet inga mer napp. Konstigt. Det måste varit nors? Kanske skall man fiska senare på dagen? Jag har ingen aning. Verkar som det stod fisk nere vid botten på det djupa i sjön (ca 20 meter). Testade även grundare och runt och på ett grund men det gav inget. Mycket borrande och letande med ekolodet idag. Rätt djup fiskade jag på också för jag kunde se tacklet på lodet.

Kanske går det bättre försök nr 26?
Categories:

2 kommentarer:

Haze sa...

Du har nog lagt ungefär lika mycket tid på nors som jag har på multe.. Vi har fått lika många under dessa pass också. :)

ubbe68 sa...

Här kan du läsa om en som fick Nors
http://team-safari.blogspot.se/2013/03/nors-pa-pimpel.html

Subscribe to RSS Feed