f

2014-12-29

Verkar inte som det blir mer fiske i år. Hade hoppats lite på isfiske men vad jag har hört finns inga isar i närområdet som är okej och dessutom har jag dragit på mig ett styggt ryggskott. Faktum är att jag inte varit ute på något fiske alls på hela december. Det måste vara ett bra tag sen jag hade en fiskefri månad. Nej jag får ladda inför nästa år istället. Jag har börjat snickra på årssummeringen och som vanligt kommer jag sätta mig och fundera på nästa års fiskemål också.

Passar på att önska ett tidigt gott nytt fiskeår till alla läsare och fiskevänner!

3 kommentarer:

Haze sa...

Gott nytt år! Krya på dig med ryggskottet! Själv ställde jag in dagens fiske då min magkatarr gjorde uppror, att det dessutom var slaskigt och en ruggig dimma gjorde inte motivationen större ;)

Robert sa...

Gott nytt år!

Sov med sju sorters agn under kudden och dröm om sjurygg så blir det nog bättre med ryggen. Nä det kanske är vid midsommar man gör det förresten.

Patrik sa...

Hehe, sju sorters agn under kudden hade varit populärt! Men det är nog nått sånt som krävs för att få en sjyrygg.

Faktum är att ryggen är bättre och insikten att jag inte skulle få en enda fisketimme i december kändes oroväckande så jag försöker sticka ut en sväng ikväll.

Subscribe to RSS Feed