f

2012-02-19


Det blev fiske idag också. Jag började med att försöka få någon större sik men det gick inget vidare. Två små torskar på siktacklet blev det bara. När jag tröttnat gick jag runt och letade abborre med balanspirk men det gick lika dåligt det, inte ett känn. Till slut gick jag över på ren mormyska för att se om det skulle fungera bättre på abborrarna eller om det var någon mört hemma men det blev inget napp på det heller.

Apropå abborre såg jag precis att Marran och sonen plockat en fin abborre på 1,2 kilo - se hans blogg. Drömfisk!
Categories: , , ,

1 kommentarer:

Steve från Lidköping sa...

hej! någon som vet hur det är med isen på Gullmarn nu? jag lurar att åka dit på tisdag, jag är tacksam för svar,, gärna på min mail

bif18@hotmail.com

tack på förhand, mvh Stefan i Lidköping

Subscribe to RSS Feed