f

2012-02-08

Nu börjar det nog bli bra isar även på norssjöarna och jag börjar bli sugen på att göra några nya försök. Om det blir av kommer jag köra med fisk eller räka som agn. Där jag var och fiskade sik finns också chans på nors även om det inte verkar vara några otroliga mängder. Det verkar bli lite mildare väder nu, till helgen hinner jag nog inte med något norsförsök men förhoppningsvis kan det bli senare.

Annars borde väl Gullmarn snart vara isbelagd, jag vet att folk redan varit ute och fått en del kul. Fick även ett MMS från Kolbeck i helgen som visade på en väldigt glupsk oxsimpa. Börjar bli sugen på nån kul artsatsning nu helt enkelt.
Categories:

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vill väldigt gärna komma i kontakt med dig men din mail verkar inte funka? Har du någon ny måhända?

Mvh Joakim

Patrik sa...

Den skall funka, dock inte klickbar - skriv in den manuellt. Skriv din annars?

Unknown sa...

Ojdå. Du har nu tyvärr tre likadana mail! Verkade somde skickades i alla fall.

Patrik sa...

Inga mail här.

Patrik sa...

Stavar du verkligen rätt? Aldrig hört om några problem med den annars.

Om du skriver din så kan jag maila dig, ser att du hade någon intressant gräskarp på bild :)

Subscribe to RSS Feed