f

2016-02-17


Det har varit väldigt lite aktivitet på fiskefronten det senaste av flera anledningar. En anledning är att det är februari och har varit dåligt med isar det senaste, då bruka det vara ganska glest mellan de olika fiskealternativen. En annan anledning är att just nu är det mer blöjbyte än agnbyte då jag har blivit pappa till en förhoppningsvis liten blivande artfiskartjej. Hoppas komma ut på nån liten tur snart för att få känna lite fisksprattel. Tills dess bjuder jag på en helt random bild på en knot.
Categories:

6 kommentarer:

Robert sa...

Grattis!!!

Det förändrar tiden till satsningar när man får barn MEN några månader efter jag fått mitt andra hade jag en sanslös period när jag drog nya arter och/eller regfirrar på var och varannan fisketur. Jag tyckte det var märkligt att jag fick sånt flyt men insåg snart att det var helt enkelt så att jag hade prioriterat bort alla dom där passen som inte var så heta egentligen och att jag verkligen hade varit taggad och sugen när jag väl kom ut.

Nu har jag börjat få mer tid över igen och då har det blivit att man drar ut på allt möjligt igen men dom passen är egentligen rätt kul kan jag tycka. Nån gång snubblar man väl på något fantastiskt nånstans.

Goofy sa...

Grattis Patrik!
Självklart kommer tösen bli en artfiskare! ;))

Haze sa...

Grattis igen Patrik! Bra att det blev en dotter! Det behövs fler fiskande tjejer ;)

Patrik sa...

Tackar alla!

Robban, låter som en en bra utveckling om et kan bli så!

6Tant sa...

Man får gratulera. Det var riktigt kul att höra. Det går åt rätt håll. Snart kanske du fiskar med nät också ;)

Patrik sa...

6Tant: Nät är väl fegt? Tror jag går direkt på trålen! Tackar förövrigt!

Subscribe to RSS Feed