f

2010-03-14


Pimplar lite.

Uppdatering
Jag var nere en sväng i Lundbyhamnen för lite pimpelfiske, högst på önskelistan idag stog nors eller stor abborre men det blev inget av detta.

Det verkar ha varit allmänt svårtfiskat idag. Själv hade jag bara fiskkänning en gång och det resulterade i mörten ovan. Det var bara två stycken andra som verkade få lite sik och sen hörde jag några rykten om nån som fått abborre.

En båt hade kört i hamnbassängen och brutit upp en ränna men på fiskeplatserna var det fortfarande säkerligen 60 cm tjock is.
Categories:

3 kommentarer:

Conny sa...

Den va fin, vare bete på kroken?

Patrik sa...

Tjenare Conny. En röd och en vit maggot hade jag på. Inget fiske för dig idag eller?

Conny sa...

Jag får stadda idde och kurera mid förkyldigg....

Subscribe to RSS Feed