f

2012-03-18


Det låg ett tips i mailboxen när jag vaknade i morse. Bra stämfiske i en å, det var bara att hoppa in i bilen och sticka iväg. Väl på plats var det segt, konstiga napp som jag tror var linnapp. Efter nån timma blev det en mört, spännande innan jag såg vad det var. Efter ytterligare en stund hade jag nästan gett upp hoppet (inga mer stämar för dom andra på plats heller) så högg det igen och upp kom alltså en stäm. Gött mos med art nr 62!

Jag fortsatte fiska och det blev en braxen på 1,41 kg innan jag packade och begav mig hemåt. Fler bilder kommer i dagarna.
Categories: ,

8 kommentarer:

Team Poseidon sa...

Grattis! vad vägde den?

Patrik sa...

Missade att väga den :) 1 hekto gissar jag

Unknown sa...

Bra Jobbat! Kul att vi kunde hjälpa till:) Var jag som var nere och hälsade på igår när du fiskade braxen. Visst är det en stäm även på min blogg?

Patrik sa...

Tackar! Tackar och bockar för tipset. Aha det var du det! Absolut ser det ut som en stäm på din blogg också!

Haze sa...

Fasen vad gött! Grattis!!

Patrik sa...

Tack tack, den satt fint!

TEAM ISOLA/LOWRANCE sa...

Respekt.

/ML

Peter A sa...

Stäm i bäcken! Gött!

Subscribe to RSS Feed