f

2016-05-04

Behövde lite luft igår kväll så jag tog en fryst räka och ett mikrospö och åkte ner till en hamn jag fiskat i hundratals gånger innan. När fisket var slut kunde jag summera ett gäng svarta smörbultar, stensnultror och en sjustrålig smörbult. Inget konstigt med det utan det konstiga var att jag även fick tre tejstefiskar, tappade minst en till och såg minst två till. Jag har aldrig sett en enda tejstefisk tidigare i Göteborgsområdet. Konstigt men kul! Det är verkligen häftiga fiskar.

Även kul att få så mycket fisk på samma kvadratmeter. Jag fiskade på samma plats hela tiden.

Categories:

1 kommentarer:

Robert sa...

Gött att kunna ta med sig EN räka som agn. Jag ska iväg imorgon och har packat 30 liter agn och sen packade jag lite till om det skulle ta slut.

Subscribe to RSS Feed