f

2016-06-25




Har blivit lite beroende av rudafisket. Jag känner på mig det går något väldigt speciellt i den där dammen. Det gäller bara att bocka av X antal vanliga rudor först innan den där speciella fisken hugger, men vad gör det när vissa av fiskarna är så här roliga som på bilderna. Jag har lite svårt att fiska på platser där det inte kan bli någon överraskning alls men på den här platsen känns det som sagt att det kan finnas lite vad som helst. Bilderna och fångsterna är alltså från ikväll, det enda fisket än så länge i helgen. Får se om det kan bli något mer.

Just ja, det blev en ny art idag också. Inte fisk och inte mittemellan så då återstår alltså fågel. Just det, jag har börjat notera fågelkryss. Tack för det Arvid, detta kan sluta hur illa som helst. Men om jag skulle nå 100 arter nån gång kan jag ju återanvända domännamnet artjakten.se till fågelarter. Har eventuellt sett storspov innan men det är först nu jag börjat notera fågelarterna.
Categories:

0 kommentarer:

Subscribe to RSS Feed