f

2011-05-31

Jag hörde att det siktats multe i Halmstad sedan flera veckor tillbaka. Själv har jag varit ute och tittat lite men vädret har inte gynnat multespaning varken siktmässigt eller trivselmässigt för multarna.

Nu verkar det vara lugnare väder på gång, skulle inte förvåna mig om dom redan är här. Skulle inte sitta helt fel med en 4 kilos, varför inte på flytbröd, eller vad säger ni?

Det är lite ledighet på väg och jag hoppas komma iväg på lite fiske i Gullmarn. Randig sjökock står som vanligt högt upp på önskelistan under det fisket men chansen för flera nya arter finns alltid i Gullmarn.
Categories:

2 kommentarer:

TEAM ISOLA/LOWRANCE sa...

Vi har fått en hel del sjökock ca 20 m från kajen vid containerhamnen i Lysekil. Fiska ungefär mitt på kajen om du testar någon gång. Mvh Magnus

Patrik sa...

Tack för tipset Magnus! Har hört andra säga samma sak innan. Tror inte man får fiska från kajen dock och med den båten vi tänkte köra med på Gullmarn blir det lite långt att åka.

Subscribe to RSS Feed