f

2014-05-20


Nu drar jag igång 50-klubben Sveriges Hall of Fame över artfiske!

Kika in här: 50klubben.artjakten.se och skicka sedan in era artlistor!

Vad är det?
Ett ställe att samla fiskares art/personbästa-listor på.

Vem får vara med?
Alla som har fångat minst 50 olika fiskarter i Sverige börjar vi med.

Vad vinner man?
Inget, det är ingen tävling.

Vad skall det vara bra för?
För att ha en plats att samla Sveriges artjägare på och för att lära sig mer om hur man fångar olika fiskarter med krok.

Hur kommer jag med?
Du skickar ett mail till 50klubben@artjakten.se med din artlista.

Måste man ha med fångstplats?
Nej, bara fiskarten är obligatorisk men det är kul om man registrerar så mycket detaljer som möjligt.

Jag vill inte visa vilka arter jag fångat får jag vara med ändå?
Tråkigt. Men ja, det går att vara med bara med en siffra på antal fångade arter.


Categories:

0 kommentarer:

Subscribe to RSS Feed