f

2014-05-28



... multerektur. Såg inga. Dom borde vara här i Gbg-området nu.
Categories:

6 kommentarer:

6Tant sa...

vet garnfiskare som fick multe redan 1 maj. Fullt av makrill i Askimsviken förövrigt.

Patrik sa...

I havsöringsgarn? Var?

Haze sa...

Multe är en hägring ;)

6Tant sa...

Vet ej var eller vilka garn, men borde vara öringgarn och kring fiskebäck/näset.

Adam sa...

Nej! Är det redan dags för dem, tvi vale! Är väl bara att ut och nöta då!!!

Robert sa...

Jag tror inte att multen existerar. Jag har aldrig sett någon. Jag skulle tro att det där man ser på bilder ibland är någonting som seglarna hänger upp för att inte deras båtar ska gnida mot varandra. Jättekul att det liknar en fisk liksom. Sen kommer frustrerade fiskare som letat efter multespöket och sliter ner en och tar en bild. "tog på korvbröd liksom".
Titta på en bild ser dom inte väldigt plastiga och konstiga ut???
Jag är inte bitter för att jag inte hittat någon...

Subscribe to RSS Feed