f

2010-01-20

Jag har inte bestämt mig ännu om / vad det blir för fiske till helgen. Jag tror jag avvaktar lite fiskerapporter innan. Eventuellt blir det en ny satsning på nors / siklöja men då krävs nog att jag får tag på ett (portabelt) ekolod. Annars verkar sillfisket i Björköfjorden varit bra det senaste, det fångades ju lite oväntat även en fin kolja där för nån vecka sen.

Ibland får jag mail med arttips, detta är mycket uppskattat. Jag söker fortfarande tips på ställen för bland annat bäckröding och småspigg. Helst inte för långt från Göteborg, men jag kan tänka mig åka en bra bit.

Om någon vill dela med sig av någon plats så står min email uppe till höger. Där finns även en länk till en lista med arter jag "saknar".

Givetvis så sprider jag inte tipsen vidare om tipsaren inte så önskar.

0 kommentarer:

Subscribe to RSS Feed