f

2012-04-28

Igår blev det alltså fiske efter nors. Jag körde med en liten häckla och räka som agn. Jag fick ingen precision i fisket igår, det drog förbi fiskstim men inte längs med botten som dom tydligen brukar enligt Marran utan nånstans i pelagin runt 10 meter. Eventuellt hade jag ett napp på norsgrejerna men det kan ha varit vinden eller något annat. Väderprognoserna stämde inte alls och det var stundtals riktigt jobbig vind.

Angående det övriga fisket så har Marran lagt ut en bra rapport. Om ni inte orkar klicka så blev det ett knippe abborrar till mig och en liten liten gädda. Marran fick några fler abborrar en lite lite större gädda och en lake vilket var riktigt kul.

Eventuellt gör jag försök nummer 22 på nors redan ikväll :)
Categories:

0 kommentarer:

Subscribe to RSS Feed