I helgen blev det ett kortare metpass i ett vatten där jag tror det kan finnas lite alla möjliga arter. Jag har sett rapporter på att fiskgjuse fångat nån form av multe där t ex. Några superarter blev det inte men sarv är ju alltid lite kul. Väldigt ljusa konstiga mörtar i det vattnet också.
0 kommentarer:
Skicka en kommentar