f

2022-06-25

Jag har faktiskt blivit ombedd att skriva om några tillbakablickar på det här projektet och det lät ju som en kul grej att göra, i alla fall för mig.

Förövrigt kommer jag fortsätta artfiska och skriva om det på bloggen. Tror inte jag kommer sätta några långsiktiga nya mål så som 110 arter eller så och hur det blir med årsmålen får jag se. Däremot tänker jag försöka hjälpa dottern att få 50-arter så fort som möjligt (om hon nu inte tröttnar). 

Kommande artsatsningar blir troligen efter trubblångebarn eller om det blir brunsnultra. Vi får se. Och så blir det väl lite tillbakablickar på fisken och arter då. 

Och så har det blivit lite fler fåglar:

111Nötskrika
112Turkduva
113Trana

1 kommentarer:

enamatorfiskare sa...

Någon slags ranking vill vi ha! Ex. 20 mest betydelsefulla arterna under jaktens gång. En hatlista! Nors etta antar jag, kanske bergsimpa tvåa? ;)

Subscribe to RSS Feed